Eks Mutfak Akademisi Buluşması


 

EKS MUTFAK AKADEMİSİ BULUŞMASI

 

Selamlar ve sevgiler herkese:)

Arkadaşlar sizlerle önceki hafta EKS mutfaktaki blogcu arkadaşlarımla geçen güzel ve keyifli bir günü ve ayrıca kurabiye tarifimi paylaşmak istiyorum:) sevgili arkadaşım mehtapımın http://tarifrehberi.com ve cemilem http://mutfakcini.blogspot.com organize ettiği EKS MUTFAK AKADEMSİ şefimiz EYÜP KEMAL SEVİNÇ önderliginde bir sosyal sorumluluk projesi hakkında fikirlerimizi paylaştık sohbet ettik biz bloggerler olarak gönüllü neler yapabiliriz diye.”

Katılan birbirinden marifetli arkadaşlarımızın gelirken hazırlayıp getirdikleri o lezzetli yiyeceklerden yedik çaylarımızı içtik. Ben mercimek köftesi yapmıştım tarifini sizlerle daha sonraki bir zamanda paylaşacağım. O gün yepyeni arkadaşlarla tanıştım çok da sevindim onları tanıdığıma 🙂 İnşallah başka bir buluşmada tekrar görüşürüz. Arkadaşlar eğer ki bu projede ben de gönüllü bir şeyler yapmak isterim derseniz siz de katılabilirsiniz bilginiz olsun.

Sponsorlarımız www.sinangil.com ve www.koska.com bizler için hazırladıkları o güzel hediyeler için de çok teşekkür ediyorum. Bu organizasyonda emeği geçen Mehtap’ıma ve Cemile’me teşekkür ediyorum.


| Badem Çiçeği | Aytül Yoncalık | hakkında

Yemek Tarifleri Lezzet Merkezi

08 Kasım 2011 tarihinde Badem Çiçeği'nden Haberler, Etkinlik içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. 7 Yorum.

  1. Çok güzel bir etkinlik tebrik ediyorum

  2. canım o gün ben de sizlerle beraber oldum yeni arkadaşlarla tanıştım çok güzel bir etkinlikti teşekkürler

  3. canım vişnabımm evet ya cok güzel bir gündü cokda keyifli gecmişti 🙂 vişnabım ziyaretine çok sevindimm tşk ediyorum sık sık beklerim arayı acma:)) öpüyorum seni

  4. çok güzeldi ama hala bir araya gelemedik ogünden sonra .

  5. Aytülcüğüm hadi bir toplantı ayarlayalımda E K S de arkadaşlarla biraraya gelelim .

    • canım vişnabım h.g:) iyiyim koşturmaca gelemiyorum seni görmeye bende çok özledim.ben gelsem sen olmuyorsun sen gelsen ben olmuyorum bir türlü buluşamadık:) eks toplantımız çok güzeldiyaa unutamamışn:))inş yine toplanırız. bende öpüyorum hoşçakalll:)

Bir Cevap Yazın

